۱۴۰۵ خرداد ۳۱, یکشنبه

راهپیمایی و تجمع اعتراضی بازنشستگان شوش در روز یکشنبه ۳۱ خرداد

فقط کف خیابون به دست میاد حقمون
نه جنگ می خواهیم نه کشتار، رفاه می خواهیم ماندگار
یخچال بازنشسته خالی تر از گذشته
حقوق ما ریالی، بهای برق دلاری
بازنشسته داد بزن، حقتو فریاد بزن
حقوق نصف و نیمه، سکوت کنی همینه


راهپیمایی و تجمع اعتراضی بازنشستگان شوش، روز یکشنبه ۳۱ خرداد ۱۴۰۵

نابود با بندگی، زنده باد زندگی!

منبع: https://t.me/syndica_7tape

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر