مسعود فرهیخته، معلم زندانی، در یک فایل صوتی از زندان مرکزی کرج خطاب به مردم شریف و آآزاده ایران اعلام کرده است:
"از پشت میله های زندان حاکمان ستمگر و بیدادگر جمهوری اسلامی با شما سخن می گویم. اینجا زندان است. و اگر از مشکلات مردم و واقعیت های تلخ جامعه پرده برداری خیلی سریع برایت پرونده سازی می کنند. اما مگر می شود فقر و فلاکت و تیره روزی مردم را دید و سکوت کرد؟ آیا امکان دارد که خون به ناحق ریخته جوانان و مردم به ستوه آمده و تشنه آزادی را در کف خیابان ها دید و سکوت کرد؟ بنده بر این باورم که زندان نقطه پایان مطالبه گری نیست، بلکه شروع دیگری برای ایستادگی در مقابل ظلم و ستم دستگاه سرکوب است!"
این فعال صنفی فرهنگیان تاکید کرده است: "از این پس در بیدادگاهای تشریفاتی و غیرعلنی جمهوری اسلامی شرکت نخواهم کرد."
هیچ نظری موجود نیست:
ارسال یک نظر