۱۴۰۵ تیر ۱, دوشنبه

پیام شجاعانه مسعود فرهیخته، معلم زندانی، از زندان به مردم شریف ایران

مسعود فرهیخته، معلم زندانی، در یک فایل صوتی از زندان مرکزی کرج خطاب به مردم شریف و آآزاده ایران اعلام کرده است:

"از پشت میله های زندان حاکمان ستمگر و بیدادگر جمهوری اسلامی با شما سخن می گویم. اینجا زندان است. و اگر از مشکلات مردم و واقعیت های تلخ جامعه پرده برداری خیلی سریع برایت پرونده سازی می کنند. اما مگر می شود فقر و فلاکت  و تیره روزی مردم را دید و سکوت کرد؟ آیا امکان دارد که خون به ناحق ریخته جوانان و مردم به ستوه آمده و تشنه آزادی را در کف خیابان ها دید و سکوت کرد؟ بنده بر این باورم که زندان نقطه پایان مطالبه گری نیست، بلکه شروع دیگری برای ایستادگی در مقابل ظلم و ستم دستگاه سرکوب است!"

این فعال صنفی فرهنگیان تاکید کرده است: "از این پس در بیدادگاهای تشریفاتی و غیرعلنی جمهوری اسلامی شرکت نخواهم کرد."


پخش فایل شنیداری به صورت mp3

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر