۱۴۰۵ خرداد ۳۰, شنبه

تفاهم‌نامه آمریکا و جمهوری اسلامی ایران؛ شکست سه نیروی آدمخوار وحشی

دکتر کامبیز سخائی، جامعه شناس و ایران شناس، در گفتگو با رادیو ندا پیرامون امضای تفاهم‌نامه بین آمریکا و جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه "جنگ مصیبت است"، گفت: "هر سه نیروی آدمخوار وحشی که به جان مردم خاورمیانه افتاده اند یعنی اسرائیل، آمریکا و جمهوری اسلامی ایران هر کدام می خواهند اعلام کنند که ما بُرده ایم ولی واقعیت این است که هر سه شکست خورده اند و باخته اند."

وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به مساعدتر شدن زمینه در ایران برای جنبش های مطالباتی و مبارزه از پائین برای برقراری حکومت مردم، تاکید کرد: "در ایران احتمال انقلاب خیلی بیشتر است!"

وی همچنین با بیان اینکه "جنایت های اسرائیل را فقط می توان با هیتلر مقایسه کرد"، گفت: "آمریکا و اسرائیل عمدتاً سعی می کنند افت نرخ سود را از طریق قتل و غارت و قاچاق جبران کنند. هرچه دنیا ناامن تر، جنگ بیشتر، برای اینها بهتر"!


mp3 پخش فایل شنیداری به صورت

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر