۱۴۰۵ تیر ۷, یکشنبه

بازنشستگان شوش: "خیابان سنگر است؛ مبارزه تا تحقق مطالبات ادامه دارد"

نان و آزادی از هم جدایی‌ناپذیرند؛ هیچ‌کدام بدون دیگری محقق نمی‌شود

مطالبات ما: 
✦ بهبود معیشت و افزایش قدرت خرید کارگران و زحمت‌کشان
✦ افزایش دستمزدها متناسب با یک زندگی شایسته
✦ مهار تورم، گرانی و تثبیت قیمت کالاها و خدمات اساسی
✦ ایجاد فرصت‌های شغلی و مقابله با بیکاری
✦ کنترل و کاهش اجاره‌بهای مسکن؛ مسکن حق همگانی است
✦ آموزش، درمان و خدمات اجتماعی رایگان و همگانی
✦ حق اعتراض، حق اعتصاب و حق ایجاد تشکل‌های مستقل کارگری
✦ پایان دادن به بازداشت و زندانی کردن معترضان؛ اعتراض حق همگانی است
✦ پایان دادن به فضای امنیتی و ناامنی اجتماعی
✦ مبارزه با فساد، چپاول و غارت منابع عمومی
✦ رفع تبعیض، نابرابری، ستم و استثمار
✦ توزیع عادلانه ثروت و تحقق عدالت اجتماعی
نان، کار، آزادی؛ زندگی شایسته، حق همگان است.

راهپیمایی و تجمع اعتراضی  بازنشستگان تامین اجتماعی شوش. یکشنبه ۷ تیر ۱۴۰۵

نابود باد بندگی، زنده باد زندگی!

منبع : https://t.me/syndica_7tape

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر