۱۳۹۸ خرداد ۲۵, شنبه

چهارده '' فدائي وطن'' و درخواست استعفاي خامنه اي و تغيير قانون اساسي

دكتر كمال جعفري، فعال مدني كه به قيد وثيقه يك و نيم ميلياردي''آزاد'' است، در گفتگو با راديو ندا پيرامون انتشار بيانيه 14 تن از فعالين مدني و سياسي (كه خود را فدائي وطن مي دانند) مبني بر درخواست استعفاي علي خامنه اي و تغيير قانون اساسي با بيان اينكه ''اين حكومت اصلاح پذير نيست''، گفت : '' اگر حمايت مردمي را بدنبال داشته باشيم قطعا ً نتيجه خواهيم گرفت!''


گوش كردن فايل صوتي با مديا پلير

گوش كردن فايل صوتي با ريل پلير

۳ نظر:

  1. بنده نیز بعنوان یکی ازین ۱۴ فدایی وطن اگر لازم
    باشد پای بیانیه ای که برای رهایی ایران عزیزمان صادر گشته را با خون خود امضا میکنم و به این
    اعطای جان بسیار مینازم و با افتخار کنار همه آزادیخواهان تا محو استبداد آخوندی خواهم ایستاد.

    تنها راه نجات وطن گذار ازین استبداد مخوف آخوندی ست✌

    پاسخحذف
  2. چون ایمیل بنام مستعارست لازم بذکرست که اینجانب عباس واحدیان شاهرودی هستم

    پاسخحذف
  3. بیانیه ی دوم 14 کنشگر مدنی و سیاسی داخل کشور

    ای همه ی آزادگان ایران و جهان

    چهل سال است که ما ایرانیان گرفتار بدخیم ترین سرطان تاریخیم.
    با افتخار اعلام میکنم من نفر پانزدهم هستم. بهزاد زرعکانی

    پاسخحذف